GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

2 Ekim 2013 Çarşamba

Siglement tesettürel tunik-pantolon tasarımım ve kombinim

siglement ve mint yeşili garnisi tunik/pantolon tasarımım...
bu modelin tasarımı ve dikimi bana aittir...
kıyafetlerimizin olmazsa olmazı, tabiki de takılarımız... ben de bu modeli, altın metal kemer ve sezonun favori rengi olan mint rengi ile kombin yaptım... mint kolye ve şal...
 modellerimde sade ve farklı çizgileri olan tasarımları çok seviyorum... özellikle modelin asil görünüş sergilemesi benim için çok önemli... ben bu modeli ayakkabı olarak, ten rengi ayakkabı ile kombinledim.. ayakkabımın markası FLO, şal ipek ise armanda...
 işte sizlere boğaz manzaralı kare resimler... umarım tasarımımı beğenmişsinizdir, yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim... sipariş alınır. teşekkürler...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger