GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

5 Ekim 2013 Cumartesi

Sarı tunik tasarımım ve kombinim

 yeni bir tasarımım daha. normalde sarı rengi çok sevmem ve nerdeyse hiç kullanmamıştım, ama bu sarı tonu sevdim... tsarının morla uyumuna ise bayıldım... bu elbiseyi beyaz pantolanla ve ipek armanda mor şalla kombinledim, etek kısmındaki şefaf kısım resimde görüldüğü üzere tüldür...

kolyenin tasarımı da bana ait... kolyeyi ojeyle şalımın renginde boyadım ve şefaf taşlı iple kolyemi tamamladım, sarı elbise ile müthiş bir uyum sağladı...
yüzüğümü de kolyeyle aynı tonda ojeyle boyadım... tabi yüzük benim için olmazsa olmaz... yorumlarınızı bekliyorum, SİPARİŞ alınır... facebook adresime de beklerim, teşekkürler....

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger