GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

12 Ocak 2016 Salı

Orjinal kolye tasarımım...

kolye tasarımları ile ilgili aramalar  
kolye tasarımları ve yapılışları el işi kolye tasarımları ilginç kolye tasarımları kolye tasarımları oyunu takı tasarımları kolye kolye tasarla anlatımlı takı tasarımları kolye yapımı 
kolye tasarım ile ilgili aramalar 
kolye tasarım malzemeleri kolye tasarım çizimleri kolye tasarım programı kolye tasarım oyunu kolye tasarım oyunları kolye tasarım modelleri tasarım kolye yapımı kolye zamak
eyfel kulesi kolye tasarımım... solmuş kolyemi siyah ojeyle boyadım, kurudukdan sonra iğneyle taşlarını kazıdım ve renkli neon renginde zincir taktım... kolyem eskisinden daha güzel oldu...



kolyemin eski hali
kolyemi yine kendi tasarımım siyah beyaz tunik ile kombin yaptım, sizce nasıl olmuş?
yorumlarınızı bekliyorum...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger