GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

9 Ekim 2014 Perşembe

Evde Hello Kitty konseptli doğum günü hazırlama

 işte sizlere yeni bir doğum günü partisi ve yeni bir konu... normalde her sene bu şekilde bir doğum günü kutlamam ama, çocuklarıma bir kereliğine de olsa, onlara hatıra kalacak bir doğum günü partisi hazırlamaya karar verdim... çok çalıştım, hazırlıklar yaptım...  pastasından süsüne kadar her şeyi tek tek hazırladım... biraz yorucu oldu ama sonuç muhteşemdi... 

çocuklara her sene bu şekilde bir evde doğum günü partisi hazırlamamak da gerekir tabi.. çünkü bunu her zaman isteyebilir ve haliyle de çok yorulursunuz:) organizatör tutmadım, sizlere de evde gayet uygun fiyatlara gösterişli, şık bir doğum günü nasıl hazırlanır göstermek istedim... umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum...
 zaman geçtikçe sizlerde biliyorsunuz yeni yeni tasarımlar çıkıyor ve tabi doğum günleri de şekil değiştiriyor... doğum günleri artık konsept şeklinde yapılıyor, örneğin mici mause, süpermen, barbie, hello kitty gibi. ben konsept tema olarak hello kitty tecih ettim... neredeyse her şey pembe hello kitty oldu... tabi iki şirin kız olunca:) her şeyin pembe olması normal:)
doğum günü pastasından başlayalım anlatmaya.. aslında bu gördüğünüz 3 katlı bir pasta pasta değil... gördüğünüz strafor... hamur şekeri ile kaplayıp, minik kalp ve üzerine hello kitty figürleri yaptığım yalancı pasta:) gerçeği dolaptaydı:) neden mi bu şekilde pasta hazırladım? artık doğum günü partilerinde o süslü masalarda kısırlar, makarnalar, dolmalar yok... var da masada yok, sadece servis sırasında tabaklarda var... masada genelde kurabiyeler, şekerlemeler, süsler var... tabi pastayı bu şekilde yapmamın esas sebebi görsellik açısından daha hoş olması, bir de pasta dışarıda kaldığından çok yumuşuyor.., masada dururken uzun bir süre geçiyor, pasta sıcakta kendini kaybediyor... bu şekilde pasta masada hep pasta olarak kalıyor ve bol fotoğraf çekinelebiliyorsunuz... pasta yerken hamur şekerleri de normalde yenilmiyor... sürekli sıyrılmış şekilde tabakta bir kenarda duruyor... bu şekilde pasta daha güzel istenildiği gibi de süsleniyor... zaten gördüğünüz o süslü pastaların çoğu strafor, genelde en alttaki gerçek oluyor...  isterseniz straforu daha sonra da kullanabilirsiniz...

dolaptaki gerçek pastayı da kendim hazırladım keşke fotosunu çekseydim, ama onlar biraz aceleye geldi...
 labneli kakaolu hello kitty cuplar...
 hello kitty tabaklar, bardaklar , peçeteler, masa örtüsü , kürdanlar bunların hepsini mahmutpaşada bulabilirsiniz... ben masa örtüsünü masada kullanmadım, duvarda kullandım... arkada fon oldu, çok da güzel oldu... zaten tabaklardan masa örtüsü gözükmüyor pek... masanın kenarlarını masa eteği ve fusha kristal tül ile süsledim, tütü etek gibi oldu masamız:
 çocuklara hediye olarak hello kitty tasolar ve maskeler de vardı...
 doğum günü hediyesi olarak genelde çerçeveler vardı... ben alışverişten o kadar yoruldum ki değişiklik olsun dedim, hediye olarak ıts a gril yazılı süslü çubukları aldım ve tül ve lavantayla süsledim... süslü strafora batırdım...
 masanın genel görünüşü...
 eskiden olduğu gibi o parlak süsler yok artık, büyük gramofon kağıdı güller, filamalar, balonlar var...  bence bu şekilde daha güzel bir görünüm kazanıyor.... gördüğünüz üzere masa örtüsü duvarda... 
küçük bir tavsiyede bulunacak olursam, süslemeleri doğum gününden bir gün önce yapın, bu sizin için büyük bir kolaylık ve zamandan tasarruf olacaktır...




 bisküviden yapılmış yuvarlak toplar, gerçekten çok basit ve lezzetli oldular tavsiye ederim...
 hello kitty tabak ve tabi ki hediye hello kitty kurabiyeler de çok şirin oldular... ama bayağı uğraştırıcı bu hamur şekeri kurabiyeler... kurabiyeler için de bir konu hazırlayacağım en kısa zamanda...

 bu çiçekleri çok sevdim..
 doğum gününün sonunda içi şekerle dolu, pinyata:) kutuyu patlatmaya geldi sıra, ama dikkat etmek lazım çocuklar vururken kendini kaybedebiliyorlar...

 kıyafetim de kendi tasarımım, ayrıca bu elbise içinde bir konu hazırlayacağım inşallah...
 çocuklarıma tasarladığım hello kitty elbiseler... ben temada çiçek de kullanmak istedim... kendi kıyafetimde de gördüğünüz üzere sadece çiçek kullandım...
 kurabiyeler.
 ve tabi ki olmazsa olmaz hello kitty çerçeveler... ama size bir öneri, çerçeve alacaksanız şuna dikkat edin, bazı çerçevelerin kartonları kırılabiliyor... benimkisi öyleydi. koli için yapılmış bir karton kullanılmıştı... bazı çerçevelerin içi daha sıkı aynen bir mukavva gibi zaten kenarına bakınca anlayacaksınız... boşluk varsa almayın eve gelene kadar mahvoluyor... ama yine de bayağı idare etti sağolsun:)
 taçları da kendi tasarımım, küçüğün pek saçı olmadığı için küçük bir toka yetti:)
 THE END
bir doğum gününün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız... yorucuydu ama güzel bir anı oldu... çocuklarımıza ve bize kalacak hoş bir hatıra oldu ve tabi ki bol bol resimler çekindik... yorucu olmasının sebebi her şeyi kendim yapmam... organizatör tutmaya gerek yok, biraz beceriniz varsa siz de yapabilirsiniz...
 tek yapmanız gereken mahmutpaşada bulunan mehmet efendi kahveci sokağına girmeniz... orada gereken her şey var,
 hadi kolay gelsin. bu kadar yazı yazdım bari küçük de olsa yorum yazın... sabırsızlıkla bekliyorum yorumlarınızı teşekkürler...

1 yorum :

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger