GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

3 Haziran 2013 Pazartesi

Bebek şeker sepeti süsleme ve yapim teknikleri

yeni doğmuş bebekler için yaygın bir uygulama da, bebek şeker sepeti yapmaktır... sizlere bebek şeker sepeti süsleme tekniklerini anlatmak istedim... hazır aldığınız sade bir sepeti, gösterişli cici bir sepete dönüştürebilirsiniz...
 uzun, yaklaşık 10cm eninde olan tülü iğneyle büzdürün, silikon tabanca yardımıyla sepetin etrafına silikon sıkıp, tülü yapıştırın... daha dekoratif bir görünüm kazanması için ise, renkli kurdele ile süsleyin ve fiyonk aksesuarla sepetinizi tamamlayın...
 sepeti daha renkli hale getirmek için, tekerlerini oje ile renklendirdim... sizler de böyle yapabilirsiniz...
baş kısmına ise keçeden yapılmış bir aksesuar yerleştirdim, içine kızımın ismini yazdım....
sizlerde evinizde hangi sepet varsa, onlarla da istediğiniz gibi bebek şeker sepetleri hazırlayabilirsiniz... ben şeker sepetimi bu şekilde hazırladım, gerisi sizin hayal gücünüze kalmış bir şey... güzel sepetler yapabileceğinize inanıyorum...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger