GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Duvar süslemek için kelebek yapımı - Duvar süsü kelebekler

 sizlere evlerinize renk katacak şirin kelebeklerin yapılışını anlatacağım... üstteki kelebeklerin yapımı bana ilham verdi, ben de aşağıdaki resimde olduğu gibi, kendi evimde uyguladım... üstteki resimde bir kelebek resmini kalıp olarak uygulayarak, seri kelebekler kesilmiş... sonra farklı renklerde renk geçişi yapılarak boyanmış... ben biraz daha basit bir uygulama yaptım, kırtasiyelerde satılan renkli mukavvayla bu işlemi uyguladım ve asma tavanım kırmızı kelebeklerle doldu... evimin eşyasıyla da uyum içinde oldu...
 bir kelebek sever olarak :)) evime uyguladığım kelebekleri beğenmişsiniz dir umarım...
 nasıl ama?





 üstteki kelebekler de harika bir tasarım.. yabancı bir tasarımcıya ait... bira şişelerini elinde işleyerek bu uygulamayı yapmış, ama 3 boyutlu görünmesini nasıl sağlamış bilmiyorum... fikri olan yazsın ben de bulursam sizlerle paylaşacağım, ancak şuan bulamadım...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger