GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Doğum sonrası bebekler için kapı süsleri yapımı

sizlere tasarımı şahsıma ait olan bebek kapı süsünün, yapım aşamalarını, bütüm fotuoğraflarını çekmedim ama, yine de anlatayım dedim... elimde ay şeklinde hazır bir keçe vardı... evinizde varsa hazır keçeden de yapabilirsiniz... pembe kristal tülü birkaç kere katlayıp,  iğneyle büzdürüp, keçeye montaladım ve kenarlarını makasla süsledim... 
evdeki küçük oyuncak bebeğe de puantiyeli tülden elbise ve şapka yaptım... bebeğin teninin gözükmemesi için de ıslak mendili kurutup bebeğin vücuduna bağladım:))) sonra tülü büzdürüp, elbise yaptım, puantiyeli tülden kalanı da kapı süsünün altına sarkıt yapıp bitirdim.... umarım beğenmişsinizdir....

kapı süsü yapımı,bebek kapı süsü,doğum sonrası bebekler için kapı süsleri

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger